Aan het strand van Plettenbergbaai

12 maart 2017 - Plettenbergbaai, Zuid-Afrika

Vanmorgen was het een stuk koeler dan gisteren en een beetje motregen.Toen we vertrokken in Knysna dachten we ,we zullen het daar mee moeten doen vandaag .Ondertussen zijn we aangekomen in Plettenbergbaai ( foto's) het was vandaag maar een tochtje van 40 km .Vanaf deze middag hebben we toch weer stralend weer gehad.

We verblijven in een heel leuke gezellige Manor ( foto's) aan het strand en Lagune . Hebben een zeer leuk groot hoekterras met zicht op de lagune en andere Kant het strand , Erwin wil het terras al meteen meenemen naar Niel .We zijn dus klaar voor een 2 daagse strandvakantie .

Dinsdag trekken we weer verder , het plan was om als voorlaatste stop te verblijven in Jeffreysbaai , tijdens de zoektocht naar een geschikt verblijf ( we gebruiken hiervoor de booking.com app ,dit is een onmisbaar iets om tijdens een lopende vakantie in het buitenland boekingen te kunnen doen ).zagen we dat op onze weg naar Addo , ons laatste verblijf , een Zebra Lodge is in Thornhill . Woensdag wakker worden tussen de zebra,s dat sprak ons natuurlijk meteen aan -)).Hebben dus meteen een luxe safari tent geboekt bij de Zebra,s -)). Dinsdag rijden we langs het Tsitsikamma nationaal park ook van de west in de oostkaap binnen .