Een relax dagje

13 maart 2017 - Plettenbergbaai, Zuid-Afrika

Vandaag hebben we wat gewandeld door het centrum van Plettenbergbaai en ook op het strand , we genieten ook van ons leuk terras ( video ) .Morgen willen we vroeg vertrekken want het wordt weer zeer warm en we willen ook een dagje volop genieten bij de Zebra,s .

We rijden morgen een tocht van 190 km , we vinden dit meer dan voldoende op een dag ( is een van de langste tochten die we doen tijdens onze reis ) . We doen veel liever minder km en veel meer ter plaatse ontdekken .We hebben vroeger 2 keer road trips gedaan van een paar 1000 km in Californie en Nevada , uiteraard zie je ook enorm veel maar dan zijn de plaatselijke verblijven veel te kort om dingen te zien en tot rust te komen .

Morgen is onze strandvakantie voorbij en we vinden dat goed zo , we zijn het er beide over eens zowel ik als de birthdayboy -)) , dat je voor een lange strandvakantie geen 10000 km moet vliegen , dat kunnen we net zo goed in Europa , wat we trouwens ook wel regelmatig doen , alhoewel wij nooit echt strandliggers zijn , afgelopen oktober in Fuerteventura hebben we ook wandelingen gemaakt van soms 33 km op een dag door berg en dal .

Morgen dus terug meer actie en beziens door het Tsitsikamma national park en nadien bij de Zebra-s . -))) .

Milkwood Manor

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els:
    13 maart 2017
    Geniet nog lekker van jullie laatste dagen vakantie!! Gelukkige verjaardag Erwin! Dikke kus!