Adembenemend Tsitsikamma en de gestreepte paardjes

14 maart 2017 - Jeffreys Bay, Zuid-Afrika

Vandaag was het zoveelste hoogtepunt van onze reis , we zijn door het Tsitsikamma nationaal park gereden , een zeer groen gebied , je waande je hier niet in Afrika tot wanneer we een aantal grote bavianen de autoweg zagen oversteken ( foto ). We zijn een aantal uurtjes gestopt in het Tsitsikamma nationaal park en hebben het mondwandelpad gewandeld tot aan de suspension bridge ( hangbrug over de monding van de Stormsrivier ( foto's ) .aan het begin van de wandeling zaten een hele familie klipdassen , sommige lagen te zonnen , ze leken ook niet echt mensenschuw ( foto ) .

We hadden graag veel langer gebleven maar spijtig genoeg laat onze tijd dit allemaal niet toe soms , in Stormsrivier zijn we ook kort gestopt aan de Stormsrivier brug , word gebruikt voor bungee jumping 130 m hoog . Tsitsikamma was prachtig zeker een must voor wie een roadtrip door de Kaap overweegt . Ik heb vandaag verschillende leuke filmpjes gemaakt die ik later thuis zal koppelen aan dit verhaal ( bloggen hier en Suspension bridge TsitsikammaZebra Lodgefilmpjes uploaden met soms een enorme trage WiFi is onbegonnen werk soms).

Ondertussen zijn we aangekomen in een absoluut prachtige Zebra Lodge ( foto's ) , we slapen in een luxe safaritent , zeer ruim en volledig ingericht met alle voorzieningen en een zalige buitendouche , en een prachtig zicht over het groene dal . Florbilla  de eigenaares zei wel sluit steeds de tent anders krijg je kleine aapjes in je tent . Dat hoort natuurlijk allemaal bij Afrika -)))).

Morgen trekken we naar onze laatste verblijfplaats in Addo om dan donderdag daar op Safari te gaan en hopelijk de big 5 te zien -))). meer fotos van dit verhaal te zien in fotorubriek .

Zebra LodgeZebra LodgeSafaritent

1. Koen:
    14 maart 2017
    Prachtige foto's, breng voor ons maar zo een mooi stuk rotske mee voor naast onze bonsai. Steek het maar in Erwin zijn valies. Een aap hebben we al in huis.
  2. Henri:
    15 maart 2017
    Inderdaad mooie foto's en prachtige omgeving, en het mooiste moet nog komen tijdens de safari.
  3. Danny:
    15 maart 2017
    @ henri , het mooiste zullen we moeten afwachten maar het warmste wel vrijdag wordt 41 graden voorspeld
  4. Danny:
    15 maart 2017
    @ koen , tegenwoordig vraagt KLM voor 1 kg overgewicht 100€ ( no joke ) dus een kiezelsteentje kan je krijgen -))))
  5. Els:
    Sjieke dinges!!! Mooi!! X