Relax to the max

28 september 2018 - Gran Canaria, Spanje

Onze relax vakantie loopt op zijn einde . We hebben onze deze keer gedwongen om toch zoveel mogelijk rust te nemen , ondanks dat hebben we toch dagen dat we 20, 18 17 15 10 km gewandeld hebben .

Dat zal nog een stuk meer zijn dan de gemiddelde toerist die hier op vakantie komt . Vandaag iets meer bewolking dan de rest van onze vakantie maar nog steeds mooi weer . Dat is ook vooral de reden dat de eilanden zo populair maakt .

Na 27 jaar was het zeker de moeite om nog eens tot hier te komen , het zal niet de laatste keer zijn want we hebben ons favoriet hotelletje nu toch wel gevonden -))). Heb de tijd genomen om er eens een filmpje van te maken zie video . Ook nog de laatste foto's geplaats van deze luierikken vakantie .

Morgen terug naar ons aspergedorp Puurs. Binnen 5 maanden arriveren we terug in Macaronesie op het canarische eiland Lanzarote maar dat is voor volgend jaar begin Maart , eerst onze eerste winter in Puurs doorspartelen . We zitten alvast vol vitamine D want het was een topweertje -)))

1. Patrick:
    29 september 2018
    Leuk dat je goed uitgerust bent, dan kan je er maandag terug invliegen!
  2. Patrick:
    29 september 2018
    Leuk dat je goed uitgerust bent, dan kan je er maandag terug invliegen!
  3. Henri:
    29 september 2018
    er komt een eind aan alles, terug opbouwen naar de volgende.
  4. Annatjie:
    30 september 2018