Rondrit Terceira Island

13 september 2017 - Terceira, Portugal

Gisteren hebben we een rondrit gedaan op het eiland. Her eiland is groen maar veel soberder van landschap dan de andere eilanden die we tot nu bezochten.We hebben een stop gemaakt in Biscoitos , hier zijn zeer grote natuurlijke zwembaden ( foto) . Ook in Furnas do enxofre zijn we gestopt, hier kan je duidelijk de vulkanische activiteit zien op het eiland , je ziet en RUIKT vooral  hier de zwaveldampen die opstijgen uit de fumaroles (video en foto).We zijn ook even gestopt in Sao Mateus (foto vissershaven)en Posto Santo (foto kerkje).We hebben Na de rondrit in het hotel wat gerust en gezwommen en genoten van het zonnige weer ( video).In de vooravond zijn we alweer door het sprookjesachtige Angra gewandeld (fotos).De eiland landschappen vinden we hier minder mooi dan op de andere eilanden maar het is enkel en alleen al zeer de moeite om naar dit eiland te reizen om Angra te bezoeken .Vanaf vandaag tot einde vakantie zullen we het rustig aandoen we hebben deze vakantie zoveel gezien en gedaan dat we nu nood hebben aan een beetje relaxen -))).

Morgen rijden we naar onze laatste stop Praia da vitoria en hier verblijven we tot zaterdagochtend.

FumarolenFumarolenTerceira1Terceira 3Terceira 4TerceiraFurnasAngra jachthavenAngra kerkPosto SantoSao MateusAngra cAngra bAngra aBiscoitosAngra

1. Els:
    13 september 2017
    Geniet lekker van de rust!! Zalig tsjille😛😘