Praia da vitoria

14 september 2017 - Praia da Vitória, Portugal

Ondertussen zijn we aangekomen in onze laatste stop , Praia da vitoria.Dit is het 2 stadje op Terceira Island en aangezien het Praia ( strand ) heet heeft een natuurlijk zandstrand wat eerder uitzonderlijk is op de Azoren . We moeten ook nog een beetje onze mening herzien deze kant van het eiland is toch ook weer mooi en typisch azoreaans groen ( fotos) .Onderweg naar hier zijn omgereden om de Serra do cume vlakte te kunnen zien een mooi groene vlakte met een uitkijkpunt ( foto). We ondervonden ook nog maar eens dat we op de Azoren zitten , tegenliggers bestaan hier vaak uit kudde koeien -)))) video .

Praia da vitoria zelf heeft alweer kleurrijke huizen en kerken , niet zo spectaculair als Angra maar ook heel mooi ( foto).Van het weer zijn we zeer tevreden vanmorgen wat bewolking maar ondertussen weer zon en blauwe luchten , we hebben maar 1 ochtend  een beetje regen gehad en dat voor de Azoren is wel zeer goed. Laatste blog vanuit de Azoren , morgen laatste vakantiedag hier en zaterdag om 10 u vlucht naar Lissabon en een dik uur later in Lissabon vlucht naar Brussel waar we normaal om 18u10 zouden moeten landen .

We hadden een fantastishe reis , nog 5 Azoren eilanden te gaan -))).

Terceira 4Terceira5Terceira6Serra do cumePraia da vitoria 3Praia da vitoria2Praia da vitoria1

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els:
    15 september 2017
    Het zit erop! Jullie zullen naar huis gaan met mooie herinneringen! En weeral uitkijken nor de volgende reis!😍😘
  2. Henri:
    16 september 2017
    Aan alle liedjes komt een eind, niets van aantrekken er blijven nog vijf eilandjes te ontdekken! weer een stukje van de wereld gezien , dat is wat telt , nu nog een goede terugreis gewenst en tot weldra.