Het leven in een azoreaans schilderij

11 september 2017 - Angra do Heroísmo, Portugal

Vanmorgen na het ontbijt hebben we de Monte Brasil wandeling gedaan langs de uitgedoofde krater. Fotos. Deze namiddag zijn we weer door de stad gewandeld veel hoeven we er niet bij te zeggen de fotos spreken voor zich -))). Angra lijkt wel een schilderij waar je door wandelt.

We hebben na de wandeling ook nog een frisse duik genomen, het hotel is zeer ruim en enorm rustig , typisch voor een vakantie op de azoren , het soort toerist dat hier komt is een heel andere type toerist dat naar de canarische eilanden trekt . Wij houden van beide maar de meeste vakantiegangers kiezen meestal voor zonzekerheid. Nu wij zijn hier een week en hebben nauwelijks regen gehad , prachtige zonnige dagen maar ook bewolkte . Kom je naar de Azoren verwacht niet steeds de zon al kan het evengoed ook wel in september toch nog . Morgen brengen ze de huurwagen en gaan we rondtoeren door het eiland . Wordt vervolgd-))).en ondertussen zitten we aan de Pico wijn -)))

Monte Brasil kraterMonte Brasil wandeling 2Monte Brasil wandelingKamer hotelAngra 29Angra 28Angra 27Angra 26Angra 25Angra 24Angra 23Angra 22Angra 21Angra 19Angra 18Angra 17Angra 16Angra 15OntbijtPico wijntjes

1. Els:
    12 september 2017