Kaapse Schiereiland

5 maart 2017 - Kaapse Schiereiland, Zuid-Afrika

BeachCape pointVanmorgen zijn we met onze gids Rob en een kleine groep vertrokken om het kaapse schiereiland te ontdekken . We zijn naar kaap de goede hoop (foto) en kaap punt gereden , het meest zuid westelijke punt van Afrika .Hier hadden we mooie zichten op valsbaai , de bavianen hebben zich niet laten zien hier , we hebben het dus moeten doen met de waarschuwingsbordjes ( foto) .

We hebben een korte stop gehouden bij een struisvogelfarm en zijn dan richting Simonstad gereden , de thuisplaats van de zuid-afrikaanse navy ( fotos).In simonstown zijn we ook op boulders beach een bezoekje gaan brengen aan de schattige pinguins ( fotos en video) .

Via Houtbaai en Campsbay ( het malibu van Cape Town ) zijn we terug naar Kaapstad gereden . We hebben de dag afgesloten in het Belgische restaurant Den Anker ,en nog een beetje genoten van Cape Town by night .Morgen halen we de huurauto op en rijden we naar de witte haaien hoofdstad Gansbaai , voor een 2 daags vrienden bezoek , het is al van 2003 geleden dat Erwin zijn zuid afrikaanse vrienden zag , het werd dus tijd voor een kort bezoekje in Gansbaai.Meer fotos geplaatst in foto rubriek .

Kaap de goede hoopPinguins Boulder BeachBoulder beachBavianen waarschuwing

1. Annick:
    5 maart 2017
    Schattige pinguïns..
  2. Koen:
    5 maart 2017
    Hey, hebben jullie al een pinguïn geadopteerd? En wanneer zien we Erwin eens op de foto in korte broek of ben je hem al kwijt of ingeruild voor een fondantje?
  3. Danny:
    6 maart 2017
    @koen Els en Kaydee , die pinguins zien er zeer schattig uit MAAR , jullie hebben ze niet kunnen horen en wij wel , ze noemen die jackass ( ezel pinguïns) die maken het zelfde geluid als een ezel die balkt ( no joke ) dus adopteren jullie er maar eentje voor Kaydee -)))))! En ja Erwin zijn fotos op internet dan zal het moeten vriezen in de zomer maar ik zal er per email eens wat doorsturen -)))
  4. Christel:
    7 maart 2017
    Hoe warm is het daar momenteel?
    Unieke reis, zo te zien, dus geniet maar met volle teugen..
    Grtjs