Terceira Island met Angra do heroismo

10 september 2017 - Terceira, Portugal

Na een korte intereiland vlucht met SATA , ( airline van de azoren is SATA maar tegenwoordig schilderd ze haar grotere vliegtuigen voor buitenlandse bestemmingen in Azores Airlines , vermoedelijk om de eilanden dan toch meer open te stellen voor toerisme .Het is algemeen bekend dat Azoranen weinig geven om toerisme en zich nooit aanpassen aan toeristen , dat voel je ook echt wel als je in een hotel aan een receptie een vraag stelt , en verder merk je dat ook aan alles de eilanden zijn puur en origineel gebleven , bij aankomst maandag was er trouwens ook niemand om een huurwagen te leveren op alle vlakken merk je dat dus . Je mag hier komen maar verwacht geen rode lopers en assertief zijn is hier een must .Verder zijn de Azoren een topbestemming en we zijn nu aangekomen op het vierde eiland , dus nog 5 te gaan want we willen ze allemaal zien .

Terceira Island is een stuk groter dan Faial Island , we zitten hier in de hoofdstad Angra do heroismo , Angra is unesco werelderfgoed we verwachten dus wel wat te zien . We gaan dinsdag en woensdag ook toeren met de huurwagen .Ons hotel ligt aan zee en ons kamer heeft prachtig uitzicht ( video en foto).Op naar een nieuw Azoreaans avontuur , laatste fotos nu van Faial Island , we hebben de hoogste berg van Portugal op Pico Island nog eens in de verf gezet , ik ben tot op de piek van de vulkaan geweest enkel met mijn wijsvinger -))).

Porto pim bayKerk hortaJachthaven hortaHoogste top portugalHorta AirportTerceira Mar Hotel

1. Annatjie:
    10 september 2017