Laatste dagen aan het strand

10 juni 2017 - Porto Santo Island, Portugal

Het was gisteren en vandaag prachtig zonnig weer , we hebben toch een 20 km strand gewandeld afgelopen dagen . Fotos . Gisteren morgen zijn we dan ook nog op het portugees leger gebotst tijdens hun strand training  Portugal heeft hier achter de luchthaven een kleine legerbasis . Een aantal uren later zagen we ze vanaf de pier in Vila Baleira de ocean in duiken met hun kledij nog aan . Video strandtraining . Heb ook een video gemaakt van het kristalheldere turkoois ocean water . Het water gaat over van een azuurblauw naar een turquoise kleur. Het strandzand word dan weer gebruikt als helende werking tegen reuma en botten en beenderen ( bevestigd door universiteit in Portugal ) . Ze lachen hier wel een beetje met Madeira , Paulo vertelde me van de week nog dat Madeira ondertussen 2 nepstrandjes heeft met zand uit Marokko . Morgenavond moeten we dit paradijsje verlaten , om 19 uur vertrekt onze vlucht naar Lissabon , er zijn geen vluchten meer naar Brussel dus zullen we de nacht doorbrengen in Lissabon . Het was voor ons de 3 de keer hier maar zeker niet de laatste Zonsondergang ponta PontaBeachVila BaleiraVila BaleiraZonsopgang Porto SantoBeachBeachBeach

1. Paolo:
    11 juni 2017
    Ma goed dat ik dees lees , we wilden net een paar dagen Madeira boeken