Jasper national park

23 juni 2018 - Jasper Nationaal Park, Canada

Ondertussen zijn we aangekomen in Jasper. onderweg hebben halte gehouden bij de Athabasca watervallen ( video en foto ). We hebben minder goed nieuws vernomen ( toevallig door de status eens te checken ) dat onze trein die we zondag hier in Jasper moeten nemen in Toronto met 12 uur vertraging is vertrokken  .

The Canadian ( soort canadese orient express ) . Rijdt 3 keer per week van Toronto naar Vancouver een rit van 5 dagen door Canada . Nu hebben ze ons de keuze te gegeven om the canadian die vandaag in Jasper toekomt en ook dik 12 uur vertraging heeft te nemen of bij onze keuze van zondag te blijven . Eerst dachten we vannacht dan verder te reizen maar hebben dan toch besloten om te blijven tot zondag , we hebben snel hotelnacht bijgeboekt ( echt niet simpel hier want Jasper is zeer populair in de zomer ) .

We gaan nu de status van de trein constant checken en hopen dat hij tegen zondag toch nog wat tijd kan inhalen anders komen we wellicht midden in de nacht aan in Vancouver maandag.

1. Annatjie:
    24 juni 2018