Een update over de vermoedelijke reisroute

29 januari 2017 - Niel, België

Ik heb een update gedaan om onze vermoedelijke reisroute zo correct mogelijk weer te geven op de kaart (zichtbaar bij uitvergroten).

Het bloggen zal in Zuid-Afrika moeten gebeuren op Iphone en wanneer Wifi beschikbaar.Ik zal daar proberen korte verslagjes te schrijven met foto's van de bezochte plaatsen.

De dorpen of steden waar we zullen verblijven die nu al vastliggen zijn Kaapstad , Gansbaai ( 2 daags bezoek bij vrienden van Erwin ). Knysna en Plettenberg aan de tuinroute en Addo Olifantenpark voor een korte safari.We hebben een aantal dagen geen boekingen gedaan om de tour nog te kunnen bijsturen.

In Kaapstad verblijven we in een hotel dat een gerestoreerde gevangenis is, we zullen daar nog wel uit geraken zeker???-)))).De overige verblijven zijn typische zuid-afrikaanse lodges , die lodges hebben alle voorzieningen zoals in een hotel maar zijn kleinschaliger.

Nog enkel weetjes meegeven , de seizoenen in zuid-afrika zijn omgekeerd dan bij ons dus als we daar zijn in maart is het daar zomer , de kaap regio heeft een zeer zonnig klimaat met af en toe regenbuien , temperatuur overdag 25-30 C , nachts 15C ,het is daar wel veel vroeger donker dan in onze zomers , (rond 19 uur ).Ondanks het feit dat Kaapstad ongeveer 9600 KM van Brussel ligt , is het er maar 1 uur later dan in ons belgenland ( in onze zomertijd is er zelfs geen uurverschil ). Dus geen jetlag bij thuiskomst -)).......

Vluchtschema

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Christel:
    29 januari 2017
    Zal ongetwijfeld een prachtige reis worden!
  2. Annick:
    29 januari 2017
    We zullen jullie reis met veel plezier volgen vanuit onze luie zetel
  3. Henri:
    26 februari 2017
    vertrekdatum begint naderbij te komen, doe daar wel de groeten aan Annatjie.
  4. Danny:
    26 februari 2017
    @Henri ,op 6 en 7 maart zijn we bij Annatjie in Gansbaai , we zullen uw groeten overbrengen en ze kan deze blog meelezen in het nederlands !-)))

@Henri, Op 6 en 7 Maart is ons by Annatjie in Gansbaai, ons sal jou groete oordra en hulle kan hierdie blog meelezen in die nederlands! -)))